OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14.) obaviještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
N2SED d.o.o.
Podvoljak 8
51000 Rijeka
ili putem e-maila na: info@n2sed.hr
Odgovor na Vaš prigovor dobit ćete u pisanom obliku, najkasnije u roku od 15 dana od primitka prigovora.
Kod podnošenja prigovora, obavezno navedite sljedeće podatke:
Podnositelj prigovora:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora:
U slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti:
Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Rooseveltov trg 2, 10000 Zagreb – http://www.hgk.hr/sud-casti-pri-hgk
ili
Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Rooseveltov trg 2, 10000 Zagreb – http://www.hgk.hr/centar-za-mirenje