N2SED Anti-Stres Mentalni Trening

N2SED ANTI-STRES MENTALNI TRENING

Iskustva anti-stres mentalnih treninga su ugodna i opuštajuća, što znači da ćete lakoćom usvojiti sve mentalne vježbe za smanjenje stresa i uvijek ih imati na raspolaganju.

Svjetska zdravstvena organizacija (WHO) predviđa da će do 2020. godine depresija biti druga na ljestvici uzroka pobola i invalidnosti ljudi, globalno. Nastavi li sadašnjim tempom, do 2030. godine depresija će biti primarni uzrok pobola i invalidnosti ljudi. To je zastrašujući podatak.

Namjera pokretanja N2SED Anti-Stres Mentalnog Treninga je doprinos kreiranju održivog načina života, smanjenjem i uklanjanjem nepotrebnog stresa, sukoba i briga te kultiviranjem moćnog uma smirenog samopouzdanja u cilju očuvanja mentalnog zdravlja.

Na našim treninzima termin stres koristimo za nepotrebna mentalna stanja koja kontinuirano iskušavamo i koja nas uznemiruju i uzrujavaju. Oblaci nisu temeljna priroda neba, stresna stanja nisu temeljna priroda uma.

Trening je to djelotvorniji što ste više svjesni činjenice kako je takav stres nešto loše, nepotrebno i suvišno. Time razvijate želju za njegovim uklanjanjem iz svakodnevnog života.

Pri tome želimo biti realni. Naš trening program predstavlja pomoć ali ne i konačno rješenje svih vaših životnih problema. N2SED Anti-Stres Mentalni Trening je isključivo grupni trening s vrlo djelotvornim praktičnim uputama za svakodnevnu praksu koje dokazano umanjuju te ukoliko se slijede, uklanjaju nepotreban stres ali trening nikako nije zamjena za psihoterapiju niti su voditelji naših treninga psihoterapeuti.

1. ANTI-STRES MENTALNI TRENING – 8 tjedana, 2 i pol sata tjedno

Namjera treninga: Vještinu pretvoriti u refleks.
Kojom se vještinom ovdje bavimo? Vještinom smanjenja nepotrebnog stresa, sukoba i briga te jačanjem koncentracije, sigurnosti i mentalne stabilnosti.

Mentalna stabilnost je suprotna mentalnoj nestabilnosti jer utječe na poboljšanje kognitivnih funkcija (koncentracije, učenja, sjećanja), veću prisutnost kod izvršavanja obaveza, brže donošenje kvalitetnijih odluka…

Struktura treninga: Teorijski dio, objektna (mindfulness) meditacija, analitička meditacija, mentalna vježba, grupna diskusija, tjedni zadatak

Program se provodi jednom tjedno po 2 i pol sata, tijekom 8 tjedana.

2. ANTI-STRES RADIONICA – 4 sata

Namjera radionice: Najsuvremenije razumijevanje mentalnog treninga uz demonstracije i praktične vježbe sa ciljem blagotvornog učinka na mentalnu stabilnost i koncentraciju polaznika.

Struktura radionice: Teorijski dio, objektna (mindfulness) meditacija, analitička meditacija, mentalna vježba, grupna diskusija

Radionica se održava jednokratno u trajanju od 4 sata.

3. MEDITACIJA – 1 sat

Namjera meditacije: Meditacijom produbljujemo razumijevanje i upoznavanje s odabranim objektom ili fenomenom. Naime, intelektualno razumijevanje načina kako um funkcionira bitno je, ali ne i dovoljno kako bi efikasno promijenili neželjene obrasce ponašanja. Vođenim meditacijama jačamo vlastiti potencijal smirenog, koncentriranog i samopouzdanog uma.

Struktura meditacije: 15 minuta teoretski uvod i 45 minuta vođena meditacija.

Želite li prisustvovati N2SED Anti-Stres Mentalnim Treninzima, pišite nam: info@n2sed.hr (navedite grad u kojem želite pohađati trening i broj zainteresiranih polaznika)

Temelj svih treninga je knjiga “Iznad Želja – Anti-Stres Mentalni Trening”.

Ukoliko još niste, kliknite ovdje i kupite knjigu “Iznad Želja – Anti-Stres Mentalni Trening”